21 11 2015

bir simidin üzreindeki susam gibiyim yere düşmüşüm yenmişim yanmışım kimseyi ilgilendirmez. kimsenin haberi olmaz kimse görmez. sesini duyurmaya çalışan hamura karışmaya çalışan. bunun için yanmayı göze alan. yanmak için taa uzaklardan mücadele etdip gelen. bir sevda uğruna toprağını kendini terk eden. hiçbişey uğruna herşeyini veren.  bir susam ım işte adamın dediği gibi hangi adımdan sonra kuyu olacağını bilmesine rağmen düşer suya. mevzu suya düşmek değil aptallık hiç değil. su tanıdık. insan sevdiğinde boğulmak ister. ama bunu karşılıksız yapınca insan boğuluyor ama sevgiden değil sevgilisinde hiç değil.  başa çıksam çıkardım. ama boyumu fena aşmış yapamam üzgünüm. ben senin sevgine istemeden mahkum olmuşum. tıpkı bir bebeğin anne sütüne mahkumluğu gibi. tıpkı tırnağın ete mahkumu gibi. uzağımdasın ama içimde. gittin ama bırkatıkların senden fazla. adam sen bile kendini görsen şaşırsın. bu kadar acımasız olunamazdı.  umarım birgün yaşadıklarımı yaşamazsın. çünkü bunu kaldıramayacağını ikimizde biliyoruz. Devamı

30 10 2015

Ben tek başım aodamda sessizliğimde boğulurken tektim. Kimse yoktu. Kimseye haber vermedim. Onlarda gelmedi. Kabullenilmesi zor bir durum değil aslında. ben seçtim. nöyle olması bazı insanlarda derin yaralar açarken bende artık yaralarım iyileşmeye başlıyorlardı. yani durum o derece vahimdi. bazen koşup sarılmak istediğim elbette benim de var. ama şöyle bir durum da var ki o insanların bekledikleri de biz değiliz. yani beklediğimiz insanların beklediği insanlar biz değiliz. olsun. sağlık olsun. bende bu aralar kendimi karabiber e verdim. kahve içiyorum sürekli.ha bide youtube dan durmadanbilmediğim daha önce dinlemediğim müzikleri dinliyorum. artık eskisi gibi değilim sanırım biraz kendimi buldum. henüz yakalyıp kendime getirmiş değilim ama en azından buldum kpss falan çalışıyorum. bazen soru bile çözüyorum. hatta geçenlerde çıtayı o kadar yükselttim ki kendime test kitabı aldım. ne kadar çözerim ne kadar işe yarar bilemem. ama kendi çapımda bende çaba sarf etmiyor değilim. bi şekilde bi şeyler yapamay çalışıyorum. her seferide de elim boş kalıyor. sonuçta malzemesi ve ateşi olmayan bi çorba nasıl tat verirse benim ki de o işte. ne ayranım ve ne suyum ne de ateş. ama en azından birleştirmeye çalışıyorum. neyi birleştirmeye çalışıyorum onu da anlamış değilim ama. boş bi çaba içerisindeyim işte. elbette bir gün sonuç alırım ama hangi gün. belkide sonuç 'son' olur 'son'um' olur. bilmiyorum. zaten neyi bilir ki insan. ağlayarak geldiğimiz dünyada ağlamadan acı çekmeyi öğrenerek ağlayamada göç edeceğiz neticede. onun için çok da şeapmamak lazım.  Devamı

06 10 2015

Tabi ki de insanlara güvenmiyorum. O kadar kazığı boşuna mı yedik amına koyim. Devamı

06 10 2015

ne yapsam olmuyor be adamım. özledim. beklemek de yoruyor işin açığı.ama cesaretim yok. kendime güven hiç yok. ama özlem de iyice arsızlaştı. boyumu aştı. yapamıyor gibiyim. gibi değil yapamıyorum. görmek için kafayı yiyorum. senin karşına çıkmak seninle konuşmak gözlerine bakmak buların hayali bile beni benden alıyor.bazen koşup boynuna sarılmak istiyorum seninde bana sarılmanı ve özledim dediğimde ben daha çok demeni bekliyorum. hepsi basit bir hayal sadece. o kadar daha fazla ileriye gidemiyor kalbim. sanki yıllardır yokuş çıkmaya çalışan bir kalp kadar yorgunum. seni gördüğümden beri çekiyorum bu can acısını. kalbim o kadar yıpranmış ki. her an atmayı bırakabilir.seni benden alacak diye ona düşmanım. adeta kalbim bile bana yabancı. sanki ben sevdirmişim gibi ona seni. sanki ben çektiriyorum ona bu acıyı. acı benden büyük artık. ele geçirdi ve ben dur diyemiyorum. bir mum ışığı olan acın şimdi bir lav gibi ve artık beni aydınlatmıyor.yoruldum. ellerim bitkin parmaklarım halsiz ve kalp sensiz. bu çok ağır bazen yapamıyor gibi oluyorm sanki bitmiiş gibi sonra sensiz mecburi devamlılık beni bitişe sürüklüyor. ama hiç bitmiyor.sanki boğazımda iple geziyorum. sanki okyanusun dibindeyim nefes alamıyorum ama boğulmuyorum sensizlik acı. bitmek bilmiyor. hepsi benim suçum. ve dahasını da hak ediyorum. çünkü seninde kafanı karıştırıyorum. biliyorum aptalın önde gideniyim. iyi geceler Devamı

06 10 2015

Belki hiç bir resmi evrakta isimlerimiz yan yana gelmedi ama gayri resmi bir çok hayalde ben seninle aynı yastıkta öldüm Devamı

12 05 2015

aslında bnun birinci sırada olması gerekirdi ama bunu ikinci sıraya alıyorum. ameliyat oldum. doktorlar başarılı olduğunu söyledi. ve sanırım birinci gol burda oldu. acaba ben mi attım yoksa yedim mi tam emin değilim. annemin gol yediği kesindi. bizzat hastanemde çalışan hemşirenin iğrenç alayına madur olduğu için. hemşire bu senede bu moda diyerek hastalığımla alay etmenin keyfini iğrenç ve gürültülü kahkahalarla çıkarıyordu. annem ise neye uğradığını bilmez sersemlemiş tavrı ile ortalarda dolaşıyordu. bir doktorun yanına gidiyor durumumu soruyor birde serumlarımı takip ediyor ve bir de benim nefes almamı sağlayan daha doğrusu yaşamamı sağlayan ufacık boruya sahip çıkmaya çalışıyordu. o boru ağzımda idi ve ucu dudağımla olan az buçuk dudağımla kapandığı an ya da yuttuğum an nefes alamayaaktım. annem ve küçük süt annem bunun için başımda 2 belki de 3 gün uykusuz beklediler. nöbetleşe giden bu görevde kimse gözünü dahi kırpmıyordu. sıra sütannem de idi. gece saatlerinde doktor yanıma gelerek beni muayene etti. sargımı açtığında süt annem beni gördü. hayatının en heyecanlı anıydı belkide. artık bir dudağım vardı. muayeneden sonra tekrar sardılar ve gittiler. aennem beni uyuttuktan sonra hemen anneme koştu. ve büyük bir heyecanla 'abla kübra 'nın dudağını yapmışlar çok güzel olmuş.' dedi. annem ise kızının göremediği dudağının olmasına o kadar çok sevinmişti. bir yandan da keşke bende görebilseydim diyerek kendi kendini yemişti. neyse ki dudak kalıcıydı. artık bende idi. artık benimdi. kontroller ile fiziksel acı bir yandan devam ederken evde psikolojik acı çekmemizde devam ediyordu. komşular benim nasıl bir çocuk olduğumu merak edip beni görmeye geliyor, hatta kuzenim bile bizim ödevimiz var da diyip arkadaşlarna beni ... Devamı

11 05 2015

bazen öyle anlar olacak ki ailenizden bile nefret etmeye başlıcaksınız. ve sonra bunun için pişman olacaksınız. bir kere yaşadınız mı bu duyguyu. bundan sonra sadece pişmanlık yaşayacaksınız ve başka duygulara yer vermeyeceksiniz.  19.09.1944. pazartesi saat 11.15 de dünya ya geldim. geliş amacımın ne olduğunu bilmiyorum. ama yaşamın bana kazandırdığı acı ve gözyaşı ve tiksinmek oldu.evet tiksinmek. bazı insanlar beni anlayamıcak.benden tiksinicekler ve bende onlardan. çünkü ben normal bir çocuk değildim. ama benim gibi olanlara göre gayet normalim.ben ddy çocuğuyum doktorlarımın tabiri ile. hayatımın her anının hatta çocuklarımı ve kocam etkileyecek olan şey. DAMAK DUDAK YARIKLIĞI. en ağır darbe tabiki annemde oldu. hayatında karşılaştığı en ağır şoklardan birisi. bunun için felç geçirdi. ama atlatı. çünkü atlatmak zorunda idi. ona muhta 2 çocuğu ve birde yaşam ve psikoloji mücadeesi vermeyi bekleyen ddy kızı kübrası vardı. bu kadın cidden güçlü olmalıydı.hayat ona karşı ağır yükler yükleyecekti. bu yolda en iyi yoldaşı en ağır yükleri taşıyan ben olacaktım.hayat nefes almaya başladığım ilk günden itibaren ağzıma sıçmaya başlayacak. doğumumdan 5 gün sonra ömrümün geri kalanını orada geçireceğim hacettepeye geldim. hemşirelerin hademelerin ve hatta bazı doktorlarımın bile alay konusu olacağım yer. sevgili doktorum canım benim sayın Ayhan bey anneme adeta kızı gibi davranıyordu.ona sürekli destek oluyordu. Hatta beraber beni büyüteceklerini ve benim gayet sağlıklı bir çocuk olacağımı söylüyordu. bu adam benim en çok gördüğüm adamlardan biriydi. daha kardeşlerimi bile tam anlamıyla görememiş tanımamışken bu adam cidden bana sıcak gelmişti. asistanlar beni muayene ederken içleinden muh... Devamı

07 05 2015

Attila İlhan

KoIay diyorsun, geI bir de sen yaşa sensizIiğimi. Attila İlhan ...Kaynak : pinokyo1.blogcu.com Devamı

07 05 2015

Özdemir Asaf

Özdemir Asaf |  görsel 1

Seni görebilmek için... O geriye döndüğüm zamanlar İkimiz de ölüyoruz Yaşarken... Özdemir Asaf ...Kaynak : pinokyo1.blogcu.com Devamı

06 05 2015

Beyaz Bulutları Kim Vurdu

Beyaz Bulutları Kim Vurdu |  görsel 1

Beyaz Bulutları Kim Vurdu Çiçekler solmuş -zamanda yorulmuş Artık son kış -son kuşları da öldürdü anne Karadağdan bakınca ,yaylaların rengi çalınmış Ala geyikler kışa doğru giderken Sevdiğimi de eller almış Yas tutacak zamanı bana vermişler anne Şimdi her yer yağmur-her yer sis Beyaz bulutları kimler yakalamış -kimler vurmuş Çiçekler solmuş -zamanda yorulmuş Ve artık son kış -son kuşları da öldürdümüş anne (Meral Meri) ...Kaynak : pinokyo1.blogcu.com Devamı